نقیللر

داستان های کوتاه برای همه

نقیللر

داستان های کوتاه برای همه

من آرمان هستم الان که دارم این وبلاگ را ایجاد می کنم تقریبا ده سال دارم.
من به نوشتن داستان خیلی علاقه دارم بخاطر همین این وبلاک را باز کرده امیدوارم از خواندن این داستان ها لذت ببرید.
درباره اسم این وبلاگ یک توضیحی بدم که «نقیللر» یک کلمه ی ترکی هست که به معنی «داستان ها» است.
با تشکر که داستان های من را میخوانید و دنبال می کنید.

آخرین نظرات

خرسی و کرونا

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۰۲ ب.ظ

چند وقت بود که کرونا همه جارو گرفته بود البته منظور از چند یعنی بیشتر از یک سال تو تولد یک سالگی کرونا رو یادمه تو این روزای کرونا ی باید بهداشت رو رعایت کنیم. من یه دوستی دارم که اسمش خرسیه اون همیشه با من بود و همیشه تو مسافرت ها اونو میبرم  اون پسر خیلی خوبیه ولی بعضی وقتها نکات بهداشتی رو رعایت نمیکنه! 
من میخوام با این کتاب یهش یاد بدم تا نکات بهداشتی رو رعایت کنه تا یه وقت کرونا نگیره و مریض نشه 

۱- خرسی جان وقتی میخوای بری بیرون باید ماسک بزنی و ضدعفونی کننده همراهت داشته باشی البته بیرون نری بهتره
۲- باید فاصله اجتماعی رو که حدودا یه متره رعایت کنی که هم خودت و هم دیگران مریض نشن
۳- اگه دیدی علائم کرونا رو نداری نگو که من کرونا نگرفتم و سالمم چون ممکنه ناقل کرونا باشی و دیگران رو مریض کنی
۴- به افرادی که بیماری های زمینه ای مثل فشار خون و دیابت دارن زیاد نزدیک نشو منظور رو بوسی و بغل ممنوع البته تو روزای کرونا روبوسی وبغل نکنی کسی رو بهتره 
۵- زیاد به مهمونی ها نرو و سعی کن با فضای مجازی با دوست ها و فامیل ها ارتباط برقرار بکنی.
۶- همیشه دستات رو خوب بشور باید شستن دستات به مدت بیست ثانیه طول بکشه. 
۷- وقتی میوه و سبزیجات رو میخری خوب بشور و ضدعفونی بکن.


مراقب سلامتی خودمون و عزیزانمون باشیم.

نظرات  (۶)

عالی بود👌آرمان جان آفرین به تو که به فکر سلامتی خودت و اطرافیانت هستی به امید ریشه کن شدن این ویروس لعنتی 🙏

پاسخ:
سلام خیلی ممنون که داستان من رو دنبال کردی و خوندی انشاالله این ویروس به زودی نابود بشه
 

خیلی قشنگ بود آرمان! امیدوارم بتونم داستان‌های بیشتری ازت بخونم

پاسخ:
سلام خیلی ممنون

عالی بود

  • شهناز بخشعلی زاده
  • بسیار بسیار عالی بود 👌لذت بردم. منتظر داستان های بعدی از شما هستم.

    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون

    عالیه انشاالله موفق باشی

    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون که داستان هامو دنبال میکنید

    آفرین آرمان جان .موفق باشی پسرم

    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی